Dansk Supermarked

Dansk Supermarked

Gyldne resultater i Guldkurven

Som Olympisk partner har Dansk Supermarked adgang til unik faglighed om top præstationer og vinderkultur via eksperter fra Team Danmark og idrættens kommercielle tovholder Sport One Danmark. Med denne viden i baghånden udfordrede varehuschefer fra Bilka, Føtex, Netto og hovedkontoret hinandens ansatte i en dyst om hvilket varehus der kunne opspare flest sunde leveår på 8 uger.

Kampagnen nød stor opbakning blandt alle ansatte og de sektionsansvarlige benyttede kampagnen til at skærpe den sociale kapital i egne rækker.

I løbet af kampagnens 8 uger sparede den gennemsnitlige sunde leveår op ved en øget aktivitet indenfor motion, sundere kost og bedre søvn, ryge, alkohol og snacks vaner.

Blandt varehuscheferne var der stor begejstring for Guldkurvens effekt på medarbejdernes dagligdag. Flere omtaler Guldkurven som et fælles omdrejningspunkt for en sund og uformel tone på arbejdspladsen.

Ønsker du at få uddybet denne reference?

Related Projects