Nestlé Nordic

500 Nestlé ansatte fra Danmark, Sverige, Norge og Finland fik sundere vaner og bedre work-life balance i efteråret 2014

Sætninger som “I think the project was awesome, and it definitely raised my opinion about Nestlé as  a workplace” og “The project made me realize how bad sleeping patterns I used to have. And I was actually not aware of this!” stod ikke alene efter de ansatte havde kæmpet sig igennem 8 uger med fokus på at blive den bedst tænkelige udgave af sig selv og samtidig dyste om æren som det sundeste land i Nestlé Nordic.

Nestlé er en garvet virksomhed når det handler om digitale sundhedskampagner og derfor gik denne kampagne skridtet videre og havde fokus på flere work-life balance og mentale parametre end hvad man oplever i klassiske sundhedstiltag.

Kampagnen ramte plet, både blandt deltagerne, for Nestlé som arbejdsplads og for Nestlé i de danske medier.

Særligt resultaterne indenfor bedre døgnrytme og bedre work-life balance vakte stor begejstring og det tætte samarbejde mellem Nestlé og 7Peaks betyder at 2015 udgaven af kampagnen ser ud til at blive langt mere ambitiøs i forhold til at skabe sunde resultater på tværs af nordiske landegrænser.

Ønsker du at få uddybet denne reference?

Related Projects